ក្រុមហ៊ុនHuaweiបានវ៉ាដាច់ក្រុមហ៊ុនAppleនៅក្នុងCEE
ក្រុមហ៊ុនHuaweiបានដណ្តើមយកតំណែងលេខ2នៅទីផ្សារស្មាតហ្វូនកណ្តាល និងអឺរ៉ុបខាងកើត (CEE) ក្នុងត្រីមាសចុងក្រោយដោយវ៉ាដាច់Appleជាមួយនឹងការនាំចេញចំនួន1,8លានគ្រឿង។
Huawei Headquarter |
ការស្រាវជ្រាវចុងក្រោយបំផុតាំពីក្រុមហ៊ុន Canalys បានរកឃើញថាអ្នកលក់ផលិតផលដែលមានកម្រិតពីពាក់កណ្តាលទៅកម្រិតមធ្យមរបស់ខ្លួន ជាមួយនឹងP10 Liteក្លាយជាអ្នកលក់ដ៏ល្អបំផុតនៅក្នុងតំបន់ក្នុងត្រីមាសទី២។
ក្រុមហ៊ុននេះទទួលបានចំណែកទីផ្សារទី12%ដោយវាយលុកក្រុមហ៊ុន Apple ត្រឹមចំនួន50.000គ្រឿងក្នុងត្រីមាសនេះ។ អ្នកលេងទាំងពីរនាក់នៅក្មេង នៅពីក្រោយក្រុមហ៊ុនSamsungដែលជាអ្នកនាំមុខគេនៅក្នុងតំបន់ដែលបានដឹកជញ្ជូនបានចំនួន4,9លានគ្រឿង។
ក្រុមហ៊ុន Samsung បានមើលឃើញតម្រូវការយ៉ាងខ្លាំងសម្រាប់ផលិតផលស៊េរីទូរស័ព្ទ Galaxy A និង J ដែលកំពុងតែមានប្រជាប្រិយភាពនៅឆ្នាំនេះ។
Canalysបានបន្ថែមថា Galaxy S8 គឺជាអ្នកលក់ក៏ខ្លាំងក្លានៅក្នុងក្រុមហ៊ុនចែកចាយ និងអ្នកលក់រាយ។ ប៉ុន្តែមានសញ្ញាមួយចំនួនដែលអ្នកប្រើ Channel ទាំងនេះបានប៉ាន់ប្រមាណនូវតំរូវការអតិថិជនចំពោះគំរូស្មាតហ្វូនរបស់ Samsung.
សរុបមកស្មាតហ្វូនចំនួន15,6លានគ្រឿងត្រូវបានដឹកជញ្ជូននៅក្នុងទីផ្សារ CEE ក្នុងត្រីមាសទី3។
ថាមពលរបស់ Xiaomi
ប្រហែលជាស្នាដៃដ៏ល្អបំផុតបានមកពីក្រុមហ៊ុនXiaomiដែលបានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ4 ទោះបីជាវាសកម្មក្នុងតំបន់នេះអស់រយៈពេលជាងមួយឆ្នាំក៏ដោយ។ ក្រុមហ៊ុនចិនបានយកចំណែកទីផ្សារ7%ដឹកជញ្ជូនឧបករណ៍ចំនួន1,1លានគ្រឿងដោយមានការលក់យ៉ាងរឹងមាំពីថវិការរបស់ក្រុមហ៊ុនRedmi.
អ្នកវិភាគជាន់ខ្ពស់ លោក Tim Crolling ជឿជាក់ថាក្រុមហ៊ុនXiaomiកំពុងប្រជែងគ្នាដើម្បីបង្កើតភាពរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័សរបស់ក្រុមហ៊ុនHuaweiនៅក្នុងតំបន់ ប៉ុន្តែកត់សំគាល់ថាក្រុមហ៊ុនទាំងពីរមានប្រតិបត្តិការខុសគ្នាខ្លាំង។
KHPOS នាំអាជីវកម្មរបស់លោកអ្នកទៅរកភាពជោគជ័យ |
“ក្រុមហ៊ុន Huawei បានប្រើប្រាស់អាជីវកម្មបណ្តាញ ដើម្បីពង្រឹង Business របស់ខ្លួន”។ ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុន Xiaomi ធ្វើការខុសគ្នាដោយពឹងផ្អែកលើភាពជាដៃគូ ជាមួយក្រុមហ៊ុនចែកចាយ អេឡិចត្រូនិក ABC Data របស់ប៉ូឡូញដែលបានបង្រួមស្មាតហ្វូន Xiaomi យ៉ាងរហ័សទៅក្នុងវេទិកាពាណិជ្ជកម្ម internet ដ៏ធំបំផុតរបស់ប៉ូឡូញ។
Tim Couling |
លោក Couling បានបន្ថែមថា “ដើម្បីបន្តការរីកចម្រើននៅទូទាំងពិភពលោករបស់ខ្លួន គឺត្រូវតែជៀសវាងវិវាទដោយទទួលបានការអនុញ្ញាតិក្នុងការប្រើប្រាស់ប៉ាតង់សមស្រប។ ដោយមានការការពារគ្រប់គ្រាន់នៅនឹងកន្លែងនោះ ក្រុមហ៊ុននេះត្រូវជ្រើសរើសដៃគូចែកចាយដែលអាចជួយបង្កើតបាននូវម៉ាក Xiaomi នៅក្នុងទីផ្សារទំនិញកាន់តែច្រើនឡើងៗ។”
By: Nafy (Gee)
Source: http://www.mobileworldlive.com/
Comments
Post a Comment