ការស្ទង់មតិបង្ហាញពីតួនាទីសំខាន់នៃភាពស្មោះត្រង់ចំពោះពាណិជ្ជកម្ម
ការស្រាវជ្រាវថ្មីមួយរបស់ Ovum បានចង្អុលបង្ហាញថាអ្នកផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុចល័តគួរតែស្វែងរកការបន្ថែមនូវភាពស្មោះត្រង់ក្នុងការចូលរួមនិងរក្សាអតិថិជន។
នៅក្នុងការស្ទង់មតិមួយដែលពិនិត្យមើលទម្លាប់នៃការប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័តចំនួន 1800 នៅទូទាំងទីផ្សារចំនួន 9 រួមមានប្រទេសអភិវឌ្ឍន៍និងប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍន៍ក្រុមហ៊ុនបានរកឃើញអតិថិជនជាច្រើនឱ្យតម្លៃលើសេវាភាពស្មោះត្រង់ប៉ុន្តែមិនមានលទ្ធភាពប្រើប្រាស់ទេ។
ក្នុងចំណោមអ្នកដែលបានស្ទាបស្ទង់មតិវិញ 56 ភាគរយមិនមែនជាសមាជិកនៃគម្រោងភាពស្មោះត្រង់ដែលភ្ជាប់ទៅនឹងប្រាក់ទូរស័ព្ទចល័តទេដែលទីបីមិនត្រូវបានផ្តល់ជូន។ ក្នុងចំនោមប្រជាជនដែលមិនប្រើធនាគារ, តួលេខប្រើប្រាស់សេវាកម្មភាពស្មោះត្រង់បានថយចុះមកត្រឹម 20% ។
ការសិក្សាបានរកឃើញថាអ្នកចូលរួមវ័យក្មេងមានតម្រូវការខ្ពស់បំផុតសម្រាប់ប្រភេទសេវាទាំងនេះ។ Ovum បានរកឃើញថា 91 ភាគរយនៃក្រុមអាយុ 16-24 ឆ្នាំបានកំណត់សមត្ថភាពក្នុងការគ្រប់គ្រង។
លោក Eden Zoller អ្នកវិភាគសំខាន់របស់ Ovum បាននិយាយថា "អ្នកផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុចល័តដែលប្រើកម្មវិធីភាពស្មោះត្រង់ដើម្បីចូលរួមនិងរក្សាអតិថិជនគឺត្រូវបានដាក់ឱ្យប្រសើរដើម្បីបង្កើនការប្រើប្រាស់និងការអនុម័ត
ម៉ាស៊ីន POS គឺជាជម្រើសដ៏ល្អសម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មដ៏ឆ្លាតវៃ!
Tell : 070 706425/ 016 871090/ 015 294997
POS machines are a great choice for business owners!!
ចុចលើLINK ដើម្បីទទួលបានពត៏មានលំអិត : http://pos.khbuy.org/
Comments
Post a Comment