អ្នកប្រើភាគច្រើនមិនចំណាយប្រាក់លើកម្មវិធីទេ


អ្នកប្រើស្មាតហ្វូនច្រើនជាងពាក់កណ្តាលមិនចំណាយលុយលើកម្មវិធីស្មាតហ្វូនទេទោះបីជាវាត្រូវបានទាញយកសម្រាប់ការទាញយកឬប្រតិបត្តិការនៅក្នុងកម្មវិធីក៏ដោយ។ នេះបើយោងតាមការស្ទង់មតិ Gartner ។

ទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់ដែលទិញទំនិញការចំណាយលើប្រតិបត្តិការក្នុងកម្មវិធីមានការកើនឡើង 26 ភាគរយពីឆ្នាំ 2015 ខណៈពេលដែលការចំណាយលើការទាញយកបានត្រឹមតែកើនឡើង 4 ភាគរយនៅឆ្នាំ 2016 ។



ការចំណាយលើប្រតិបត្តិការក្នុងកម្មវិធីមានន័យថាមានចំនួន 11,59 ដុល្លារខណៈដែលការចំណាយលើការបង់ប្រាក់សម្រាប់ការទាញយកបានកើនឡើងដល់ 7,67 ដុល្លារ។

អ្នកឆ្លើយតបដែលចំណាយប្រាក់ 15 ដុល្លារឬច្រើនជាងនេះក្នុងរយៈពេលបីខែទំនងជាបានធ្វើដូច្នេះតាមរយៈប្រតិបត្ដិការនៅក្នុងកម្មវិធី។



នេះភាគច្រើនដោយសារភាគច្រើននៃកម្មវិធីទូរស័ព្ទសម្រាប់បង់ប្រាក់មានតម្លៃ 1,99 ដុល្លារឬតិចជាងនេះខណៈពេលដែលការធ្វើឱ្យប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់នៅក្នុងកម្មវិធីមានន័យថាអ្នកប្រើបានរកឃើញតម្លៃនៅក្នុងកម្មវិធីហើយនឹងរីករាយក្នុងការចំណាយច្រើនលើ វា "។ Stephanie Baghdassarian អ្នកដឹកនាំការស្រាវជ្រាវបានពន្យល់។

ការសិក្សាបានរកឃើញថាអាយុនិងភេទក៏មានឥទ្ធិពលលើកម្រិតនៃការចំណាយផងដែរ។

ផ្នែកអាយុចាប់ពី 18 ឆ្នាំទៅ 24 ឆ្នាំបានបង្ហាញពីការចំណាយមធ្យមចំពោះការទាញយកការចំណាយនិងការចំណាយជាមធ្យមលើប្រតិបត្ដិការក្នុងកម្មវិធីដែលមានតម្លៃ 3,80 ដុល្លារធៀបនឹង 12,10 ដុល្លារ។ ការសិក្សានេះបានសង្កេតឃើញថានិន្នាការនេះទំនងជាបន្តខណៈពេលដែលសហស្សវត្សរ៍វ័យក្មេងទាំងនេះរីកធំឡើង។

សហស្សវត្សរ៍ចាស់ (អាយុពី 25 ដល់ 34 ឆ្នាំ) គឺជាអ្នកចំណាយធំបំផុតដោយមានប្រតិបត្ដិការនៅក្នុងកម្មវិធីដែលបង្កើតជាមធ្យម 19 ដុល្លារក្នុងមួយត្រីមាសនិងបង់សម្រាប់ការទាញយកជាមធ្យម 13,40 ដុល្លារ។

អ្នកចំណាយធំជាងគេទីពីរគឺមនុស្សដែលមានអាយុពី 35 ទៅ 44 ឆ្នាំដែលចំណាយច្រើនលើប្រតិបត្តិការក្នុងកម្មវិធីជាជាងការទាញយក។

ការស្ទាបស្ទង់មតិក៏បានរកឃើញថាស្ត្រីចំណាយតិចលើកម្មវិធីច្រើនជាងបុរសហើយទំនងជាសាកល្បងវិធីសាស្រ្ត "freemium" ដែលអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេសាកល្បងកម្មវិធីមុននឹងសម្រេចចិត្តថាតើត្រូវចំណាយប្រាក់លើវា។

"អតិថិជនបានបង្កើនចំណាប់អារម្មណ៍លើប្រតិបតិ្តការនៅក្នុងកម្មវិធីដែលជាសញ្ញាច្បាស់លាស់មួយដែលមេដឹកនាំទីផ្សារផលិតផលបច្ចេកវិទ្យាដែលធ្វើការសម្រាប់អ្នកផ្តល់សេវាកម្មកម្មវិធីគួរវិនិយោគលើម៉ូដែលនេះដើម្បីផ្តល់ភាពបត់បែនក្នុងរបៀបដែលពួកគេភ្ជាប់ជាមួយអ្នកប្រើកម្មវិធី" នេះបើតាមការលើកឡើងរបស់ Baghdassarian ។

របាយការណ៍បានឱ្យដឹងថាម៉ាកគួរតែស៊ើបអង្កេតវិធីថ្មីនៃការផ្តល់មាតិកាដល់អ្នកប្រើដូចជា bots និងជំនួយការនិម្មិតខណៈដែលកម្មវិធីមិនអាចតំណាងឱ្យចំណុចប្រទាក់អ្នកប្រើល្អបំផុត។




*​-​​*​ សំរាប់ការចូលមើលរូបភាពបន្ថែមសូមចុច https://www.facebook.com/pos.khbuy/ ។


By: Troll_បងប្អូនល្អ
Date: 09/08/2017

Comments

Popular posts from this blog

ស្នាមសាក់ដែលមានភាពទាក់ទាញបំផុតសម្រាប់មនុស្សស្រីជាច្រើនប្រភេទ

យល់ដឹងអំពីប្រវត្តិនៃម៉ៅកុំព្យូទ័រ ដែលយើងកំពុងប្រើប្រាស់ពេលបច្ចុប្បន្ននេះ

អង្ករផ្ការំដួល