ការស៊ើបអង្កេត Ovum បង្ហាញពីតួនាទីសំខាន់នៃភាពស្មោះត្រង់ចំពោះពាណិជ្ជកម្ម m-commerce




ការស្រាវជ្រាវថ្មីមួយរបស់ Ovum បានចង្អុលបង្ហាញថាអ្នកផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុចល័តគួរតែស្វែងរកការបន្ថែមនូវភាពស្មោះត្រង់ក្នុងការចូលរួមនិងរក្សាអតិថិជន។

នៅក្នុងការស្ទង់មតិមួយដែលពិនិត្យមើលទម្លាប់នៃការប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័តចំនួន 1800 នៅទូទាំងទីផ្សារចំនួន 9 រួមមានប្រទេសអភិវឌ្ឍន៍និងប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍន៍ក្រុមហ៊ុនបានរកឃើញអតិថិជនជាច្រើនឱ្យតម្លៃសេវាភាពស្មោះត្រង់ប៉ុន្តែពួកគេមិនមានលទ្ធភាពប្រើប្រាស់វាទេ។

ក្នុងចំណោមអ្នកដែលបានស្ទាបស្ទង់មតិនោះ 56 ភាគរយមិនមែនជាសមាជិកនៃគម្រោងភាពស្មោះត្រង់ដែលភ្ជាប់ទៅនឹងប្រាក់ចល័តជាមួយនឹងការមិនទទួលបានសិទ្ធិទីបី។ ក្នុងចំនោមប្រជាជនដែលមិនប្រើធនាគារ, តួលេខប្រើប្រាស់សេវាកម្មភាពស្មោះត្រង់បានថយចុះមកត្រឹម 20% ។

ការសិក្សាបានរកឃើញថាអ្នកចូលរួមវ័យក្មេងមានតម្រូវការខ្ពស់បំផុតសម្រាប់ប្រភេទសេវាទាំងនេះ។ Ovum បានរកឃើញថា 91 ភាគរយនៃក្រុមអាយុ 16-24 ឆ្នាំបានកំណត់សមត្ថភាពក្នុងការគ្រប់គ្រងកាតភក្ដីភាពខុស ៗ គ្នាក្នុងកាបូបចល័តរបស់ពួកគេទាំង "សំខាន់" ឬ "សំខាន់ណាស់" ។

លោក Eden Zoller អ្នកវិភាគសំខាន់របស់ Ovum បានមានប្រសាសន៍ថា: "អ្នកផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុចល័តដែលប្រើកម្មវិធីភាពស្មោះត្រង់ដើម្បីចូលរួមនិងរក្សាអតិថិជនគឺត្រូវបានគេដាក់ឱ្យប្រើបានកាន់តែប្រសើរឡើងដើម្បីបង្កើនការប្រើប្រាស់និងការទទួលយកសេវាកាបូបចល័តរបស់ពួកគេដោយហេតុនេះជំរុញកំណើនប្រាក់ចំណូល។ ទោះជាយ៉ាងណាពួកគេត្រូវតែដោះស្រាយចន្លោះប្រហោងដែលមានរវាងអ្វីដែលអតិថិជនចង់បាននិងអ្វីដែលពួកគេកំពុងត្រូវបានផ្តល់ជូន។

ក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវបានសួរសំណួរទៅអតិថិជននៅអាមេរិកសិង្ហបុរីរុស្ស៊ីប្រេស៊ីលឥណ្ឌូណេស៊ីម៉ិកស៊ិកហ្វីលីពីនបង់ក្លាដែសនិងវៀតណាមក្នុងការសហការជាមួយក្រុមហ៊ុន Amdocs ។

*​-​​*​ សំរាប់ការទទួលពត៌មានបន្ថែមសូមចុច http://www.warmars.com/index.php?_c=base&_m=product

By: Troll_បងប្អូនល្អ
Date: 04/09/2017


Comments

Popular posts from this blog

ស្នាមសាក់ដែលមានភាពទាក់ទាញបំផុតសម្រាប់មនុស្សស្រីជាច្រើនប្រភេទ

យល់ដឹងអំពីប្រវត្តិនៃម៉ៅកុំព្យូទ័រ ដែលយើងកំពុងប្រើប្រាស់ពេលបច្ចុប្បន្ននេះ

អង្ករផ្ការំដួល